UA RU
Кошик 0
(095) 757 66 50 Працюємо без вихідних
Головна Гарантія і поверненняГарантія і повернення

Гарантія і повернення

1. Вимоги до товару, що повертається:

  • Товар, який підлягає поверненню обов’язково має бути в оригінальній упаковці, яка була надана при продажі, незалежно від причини повернення;
  • На упакуванні не припускаються будь-які написи та/або пошкодження.


2. Товар, який має візуальні дефекти (зумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний або ви отримаєте відшкодування його повної вартості.

3. Якщо запчастина підлягає поверненню через дефект, виявлений після встановлення на автомобіль, для повернення необхідно оформити претензію, надавши такі документи:

  • заключення сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль клієнта та описом його несправності;
  • копію замовлення з автосервісу, де проводилося встановлення товару на автомобіль;
  • копію ліцензії даного сервісу для проведення робіт з обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності для надання послуг сервісом;

4. Повернення з інших причин можливе за повної справності товару та за умови, що він не встановлювався на автомобіль, та збережений його товарний вигляд та упакування. Такий товар може бути повернений або замінений протягом 14 днів з наступних причин:

  • помилка при підборі товару;
  • помилка у технічній документації;
  • помилка збору при комплектуванні замовлення;
  • брак при виробництві.

5. Товар привезений на замовлення під клієнта з іншої країни ОБМІНУ та ПОВЕРНЕННЮ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

6. Транспортні витрати, пов'язані із поверненням товару, оплачує покупець. (В окремих випадках, якщо повернення пов'язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин)

7.Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо присутні:

  • нормальний та природній для певного терміну експлуатації знос деталі;
  • пошкодження деталі внаслідок ДТП, неграмотної її установки чи недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного мастила, не передбачених виробником автомобіля;
  • пошкодження (особливо деталей підвіски та рульового керування), що виникли через неакуратне водіння або внаслідок суттєвих дефектів дорожнього покриття;
  • встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО яка не має сертифікату на проведення цього виду робіт. Продукція повинна встановлюватися належним чином компетентними фахівцями з використанням відповідних інструментів у суворій відповідності до інструкцій виробника запчастини та інструкцій автовиробника з монтажу.

 

8. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання.

 

9. Термін розглядання гарантійного випадку становить від 3-ох тижні до 3-ох місяців. В залежності від типу запчастини.